COLOUR MY DENIM!

Promocja trwa od 23.02.2018

Denim Days SS18 to najnowsza odsłona wiosennej kolekcji House dedykowanej wszystkim fanom dżinsu. Lifestylowa marka znana z oryginalnych rozwiązań kolejny raz zachęca do stworzenia ciekawych i wpisujący się w miejskie trendy outfitów. Inspiruje młodych, szalonych, zabawnych i pełnych energii ludzi, bo moda to zabawa.

W kolekcji Denim Days wszyscy fani ponadczasowego dżinsu znajdą coś dla siebie. House proponuje ubrania o różnorodnych fasonach i odcieniach denimu. W linii dla mężczyzn znajdują się najmodniejsze modele wygodnych spodni, szortów i koszul - idealna baza każdej denimowej stylizacji. Stylizacje dla kobiet są gotową inspiracją dla wszystkich poszukujących modowego stylu rebel w wydaniu mocno denimowym. Dla wszystkich fanek odważnych połączeń House przygotował spódnice, szorty, denimowe koszule, sukienki i najmodniejsze dżinsowe kurtki typu oversized z przetarciami, nie tylko w odcieniach klasycznego błękitu. W tym sezonie projektanci House stawiają na kolor także w denimie. Dla wszystkich, którzy chcą iść pod prąd i kochają szalone lata 90’ House przygotował przeskalowane katany i poszarpane kamizelki w kolorach offwhite i najmodniejszego odcienia fioletu Pantone 2018 Ultra Violet.

Denim Days to przede wszystkim dżinsowe spodnie. W tym sezonie House poszerzył swoją ofertę o dodatkowe modele i najmodniejsze shapy dla niej i dla niego. Nie zabrakło wzorów typu Boyfriend, Skinny, Mom, Ankle czy klasycznych Regular Fit, czyli niezawodnych pozycji w garderobie, które pasują na niemal każdą okazję. Styliści House'a pokazują jak nosić dżins w wersji basic - uzupełniać denim prostymi ubraniami w stylu casual - np. białą bluzką lub prostym t-shirtem i sportowymi sneakers’ami lub w wersji denimowy total look - gdy dżinsowe spodnie zestawiamy z kataną i denimową koszulą. Ma być zabawnie i z przymrużeniem oka, bo właśnie wtedy dżins, nie traktowany zbyt dosłownie, wygląda najlepiej.

Dżinsową kolekcję dopełnia magiczna i oryginalna sesja zdjęciowa. Modowe fotografie portretowe wykonane przez znany duet Kulesza&Pik odsłaniają pełne życia i pasji spojrzenie na denimowe projekty w buntowniczym stylu House’a i są żywą ilustracją udanej mieszanki najmodniejszych trendów sezonu, młodzieżowego ducha marki i sporej dawki zabawy. Wśród modeli znajdziemy jednego z finalistów TOP MODEL Jakuba Kosel. Motywem przewodnim kampanii Denim Days są kolory. Każdy shape ma swoją indywidualną barwę zarówno na zdjęciu - eksplozja kolorowego pyłu o nasyconej barwie - jak i w rzeczywistości. Na przykład model Skinny, który w sesji wyeksponowano na tle pomarańczowego dymu, w salonie House można znaleźć z pomarańczową metką i dedykowaną identyfikacją graficzną.

Dla wszystkich fanów denimu House przygotował promocję do – 50 zł na wybrane modele. Zaprezentował także serwis internetowy dostępny na stronie housebrand.com, w którym zadbał o to, by klienci mogli odkryć dżins na miarę swoich potrzeb. Na stronie marki znajdziemy pełen inspiracji katalog z dokładnym opisem najważniejszych modeli shapów spodni (dla kobiet m.in. Boyfriend, Skinny, Mom; dla mężczyzn: Jogger, Slim Fit, Regular Classic),a także multimedialny konkurs z super nagrodami.

Credits:

Foto: Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik

Modele: Jakub Kosel/AS Management, Stanisław Bielawa/D’Vision, Weronika Spyrka/MILK, Karolina Warzecha/MILK

Hair: Gor Duryan

Make up Artist: Iza Kućmierowska

Scenografia: Piotr Stachurski

Produkcja: Complete Production

Stylizacje i nadzór produkcyjny: Marketing House

Newsletter Gelerii Tęcza

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje zapisz się do Newslettera.

W celu otrzymywania oferty marketingowej, zwracamy się z prośbą o wyrażenie poniższych zgód: