Widzowie wracają! Rekordowy weekend w polskich kinach!

25 września 2020

W ostatnich tygodniach liczba widzów w kinach wzrasta wraz z pojawianiem się na wielkim ekranie nowych tytułów filmowych jak „Tenet”, „Pętla”, „Mulan” oraz jeden z najgłośniejszych filmów tej jesieni „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”. W miniony weekend polskie kina odnotowały najwyższą frekwencję od czasu lockdownu! 

Pierwszy hollywoodzki blockbuster, który wszedł na wielkie ekrany, to „Tenet” w reżyserii Christophera Nolana. Tydzień po nim, 4 września, premierę miała produkcja „Pętla” Patryka Vegi. 11 września na wielkie ekrany trafiła mega produkcja Disneya „Mulan”, a kilka dni temu w kinach zadebiutował polski dramat „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”.

Frekwencja w kinach w Polsce zaczęła wzrastać od czasu premiery filmu „Tenet”. Ostatni weekend (18-20 września br.),kiedy do kin wszedł film „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy” był rekordowy. Według danych BoxOffice.pl polskie kina odwiedziło prawie 300 tys. widzów.

W kinie Cinema3D w Kaliszu od 1 do 20 września br. widzowie najchętniej oglądali: „Pętlę”, „After 2” oraz „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”. 

Już 25 września premierę będzie miała drugą częścią skierowanych do familijnej widowni „Tarapatów” oraz odbędą się przedpremierowe pokazy animacji „Trolle 2”. W październiku premierę będą miały filmy „Pinokio” i „Tajemniczy ogród”, a w kolejnym miesiącu do kin wejdzie najnowsza produkcja studia Disney and Pixar „Co w duszy gra”. 

Największe jesienne premiery czekają na widzów w listopadzie – to wtedy, 20 listopada na wielkim ekranie zagości Daniel Craig w najnowszym filmie o przygodach agenta 007 „Nie czas umierać” oraz 4 listopada… Tomasz Karolak w 4. części „Listów do M”. Zapowiada się filmowa jesień. 


Szczegółowy repertuar znajduje się na stronie www.cinema3d.pl.

 

wiat_si_zmieni._cinema3d_rwnie_fb_grafika

Najlepsze modowe marki

Newsletter Gelerii Tęcza

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje zapisz się do Newslettera.

W celu otrzymywania oferty marketingowej, zwracamy się z prośbą o wyrażenie poniższych zgód: